Baby Came Back! Missed Out? Grab Your

مناظر زیبای برزیل | با دیدن برزیل انگشت به دهان می‌مانید

برزیل که در نیمی از آمریکای جنوبی گسترده شده است، پنجمین کشور بزرگ جهان است. سواحل ماسه‌ای سفید، جزایر گرمسیری، کلان‌شهرهای پر از موسیقی و شهرهای جذاب استعماری در خط ساحلی ۷۵۰۰ کیلومتری (۴۶۰۰ مایلی) آن پراکنده‌اند. جاذب‌ های گردشگری داخلی برزیل شامل آبشارهای باشکوه، تالاب‌های پر از حیات وحش و بیابان دست نخورده جنگل‌های بارانی آمازون است که در آن چندین قبیله منزوی هنوز بدون هیچ گونه تماسی با بقیه جهان زندگی می‌کنند. برزیل، بزرگترین کشور آمریکای لاتین، در سال 1500 مستعمره پرتغال شد و به مدت 300 سال تحت سلطه پرتغالی‌ها باقی ماند. بقایای این میراث حتی امروزه در سراسر شهرهای تاریخی استعماری قابل مشاهده است. علاوه بر این جاذبه‌های توریستی در برزیل، سواحل زیبایی نیز دارد که به دلیل موج سواری و زیبایی منظره شهرت دارند. سواحل عالی را می‌توان در منطقه ریو پیدا کرد، برای دیدن سایر مناظر زیبای برزیل  تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

Porto de Galinhas

یکی از مقاصد پررونق ساحلی برزیل، پورتو د گالینهاس، انبوهی از گردشگران را در تعطیلات به خود جذب می‌کند. پس چه چیزی پورتو دی گالیناس را اینقدر خاص می‌کند؟ این منطقه سواحل زیبای ماسه سفید، آب و هوای زیبا، آب‌های گرم و مجموعه‌ای زیبا از اقامتگاه‌ها در همه محدوده‌های قیمتی دارد.اما چیزی که پورتو د گالیناس را واقعاً متمایز می‌کند، استخرهای طبیعی خیره کننده ای است که در هنگام جزر در صخره‌ها شکل می‌گیرند و بازدیدکنندگان می‌توانند با ماهی‌های رنگارنگ شنا کنند.

Porto de Galinhas

Campos do Jordao

این شهر که به عنوان سوئیس برزیل نیز شناخته می‌شود، مرتفع ترین شهر این کشور است که بیش از 1600 متر (5300 فوت) بالاتر از سطح دریا در کوه‌های زیبای Mantiqueira قرار دارد. از آنجایی که این شهر تفریحی در چنین ارتفاعی قرار دارد، در طول ماه‌های تابستان به بازدیدکنندگان فراری با طراوت از گرمای برزیل ارائه می‌دهد.

Campos do Jordao احتمالاً بیشتر به‌خاطر جشنواره زمستانی‌اش شناخته می‌شود، یک رویداد موسیقی کلاسیک محبوب که در ماه جولای برگزار می‌شود و نوازندگانی از سراسر جهان را به خود جذب می‌کند. این شهر همچنین یک جاذبه محبوب برای بازدیدکنندگان فعال است، که می‌توانند از میان طیف وسیعی از گردش‌های خارج از منزل، از جمله اسب‌سواری، تورهای جیپ و تله‌کابین انتخاب کنند.

Campos do Jordao

پارک ملی Lencois Maranhenses

برای اکثر مردم، برزیل تصاویری از سواحل خیره کننده و جنگل های سرسبز را تداعی می‌کند. نه تپه‌های شنی. اما یکی از جالب‌ترین پارک های ملی آن، Lencois Maranhenses، محل تپه‌های شنی عظیم است. اما اینجا کویر نیست. در ماه جولای، باران‌های سیل آسا در واقع تالاب های شفاف و زیبایی را ایجاد می کند که می‌تواند در برخی مناطق به عمق 3 متر (10 فوت) برسد. به اندازه کافی جالب توجه است، حتی اگر این استخرها موقتی هستند در فصل خشک ناپدید می‌شوند. 

پارک ملی Lencois Maranhensesسواحل فلوریانوپلیس

42 سواحل فلوریانوپلیس که با نام فلوریپا نیز شناخته می‌شود، در میان موج‌سواران، مهمان‌داران و خورشید پرستان محبوب هستند. مسلماً محبوب ترین ساحل آن Joaquina است که دارای تپه های شنی عظیم و امواج عالی است. اگرچه تا همین اواخر، همسایه‌اش پرایا مول برخی از رعد و برق خواکینا را می‌دزدید. مسافرانی که دوست دارند با ثروتمندان و افراد مشهور خلوت کنند، باید به Jurere بروند، که دارای خانه‌های بزرگ و برخی از بهترین کلوپ‌های شبانه در این منطقه است. برای کسانی که به دنبال کمی خلوت هستند، Lagoinha do Leste ساحلی است که می‌توانند از آن بازدید کنند. یک نکته، این ساحل برای رسیدن به آن به حدود دو ساعت پیاده روی نیاز دارد.

سواحل فلوریانوپلیسموزه هنر معاصر

بسته به دیدگاه فرد، موزه هنر معاصر (موزه هنر مدرن) یا شبیه یک چراغ وارونه، یک بشقاب پرنده یا یک کاسه سرو زیبا به نظر می‌رسد. این موزه که توسط معمار برجسته اسکار نیمایر طراحی شده است، در سال 1996 در شهر حومه نیتروی ریو، جایی که مشرف به ریو و خلیج است، افتتاح شد. برخی از بازدیدکنندگان می‌گویند که خود ساختمان از محتوای آن چشمگیرتر است.

 Aparados da Serra National Park

یکی از اولین پارک‌های ملی برزیل، آپارادوس دا سرا، برای محافظت از Itaimbezinho، یکی از چشمگیرترین دره های برزیل ایجاد شد. این دره باریک که با جنگل های نیمه گرمسیری احاطه شده است، دارای برجستگی‌های موازی محض با عمق تقریباً 720 متری (2360 فوت) است.

کلیسای جامع برازیلیا

چه زمانی یک کلیسای جامع کاتولیک رومی شبیه یک کلیسای جامع نیست؟ زمانی که توسط اسکار نیمایر طراحی شده است. کلیسای جامع برازیلیا در بین کلیساهای جامع بی نظیر است. این ستون از 16 ستون بتنی تشکیل شده است که هر کدام 90 تن وزن دارند که بیشتر شبیه یک تیپی هندی است تا یک کلیسا. مجسمه‌های چهار انجیلی که توسط دانته کروچه طراحی شده‌اند، در سال 1970 تکمیل شد. در واقع، هیچ چیز سنتی در مورد این کلیسای نوآورانه وجود ندارد.

ایلها گرانده

ایلها گرانده یا "جزیره بزرگ" جزیره ای زیبا در نزدیکی ریودوژانیرو است که تا حد زیادی توسعه نیافته است. ابتدا مستعمره جذامیان بود و سپس محل یک زندان با امنیت حداکثری بود که در سال 1994 بسته شد. در نتیجه، سواحل زیبای استوایی و جنگل‌های بارانی بکر اقیانوس اطلس در ایلها گرانده فراوان است. ویلا دو آبرائو، بزرگترین شهر جزیره، تنها 1900 نفر جمعیت دارد. ورود وسایل نقلیه موتوری به جزیره ممنوع است.

ایلها گراندهسفر به برزیل با تور برزیل

حال که برخی از مقاصد گردشگری برزیل را شناختید شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چطور به برزیل سفر کنیم؟ تور برزیل بهترین گزینه برای سفر امن و خوب به این کشور فوق‌العاده زیبا است. چنانچه قصد سفر به برزیل را دارید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

درباره نویسنده...

مریم زنگنه

شاعر، نویسنده، گوگل شناس، عاشق گشت و گذار و گردشگری؛ عاشق هیجان توام با خلاقیت! همسفر من باشید تا با هم به اقصی نقاط ایران و جهان سفر کنیم.
Avatar
پست های تصادفی

نظرات خود را به اشتراک بگذارید

عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه می توانید رایانامه خود را در کادر زیر وارد کرده و آخرین مطالب و خبرهای سایت را در لحظه دریافت کنید.

با عضویت در خبرنامه سپند پرواز شرق از آخرین تورها ، تخفیف ها و مطالب خواندنی آگاه شوید .

.